Nasza firma specjalizuje
się od ponad 18 lat w zarządzaniu nieruchomościami. Naszą dewizą są usługi
wykonywane na najwyższym poziomie przy jednocześnie najniższych kosztach.
Firma działa na podstawie zezwolenia nr 36121 wydanego przez Urząd Gminy
Warszawa Centrum Dzielnica Mokotów oraz licencji zawodowej nr 9451 wydanej
przez Urząd Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast dla właściciela firmy p. Agnieszki
Skotarek. Jesteśmy członkiem Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Zarządców
Nieruchomości.
W ciągu 18 lat zaufało nam już kilkadziesiąt Wspólnot z terenów Mokotowa,
Śródmieścia, powierzając nam administrowanie oraz zarządzanie
swoimi nieruchomościami. Nasza wiedza, doświadczenie i kwalifikacje udokumentowane
są Licencją Zawodową zdobytą w pełnym 3 stopniowym postepowaniu kwalifikacyjnym
organizowanym przez Urząd Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast. Dzieki
temu bedą mogli Państwo z pełnym zaufaniem powierzyć zarządzanie swoim
majątkiem naszej firmie w przeświadczeniu, że będzie ono sprawowane na
najwyższym poziomie przez osoby z wysokimi kwalifikacjami zawodowymi.
Dzięki umiejętnemu inwestowaniu środków finansowych właścicieli oraz ograniczeniu
kosztów administracyjnych do niezbędnego minimum, pieniądze zaoszczędzone
w ten sposób przeznaczane będą na wykonanie zaległych remontów oraz inwestowanie
w podnoszenie wartości estetycznych i ekonomicznych nieruchomości.
Nasza oferta zarządzania i administrowania nieruchomością dotyczy:
- obsługi prawnej,
- obsługi technicznej
- obsługi administracyjnej
- obsługi księgowej zgodnie z ustawą o rachunkowości i rozporządzeniem ministra finansów z dn. 02.08.2000r, Dz. U. Nr 66 poz. 794.
- utrzymania czystości
- doradztwa inwestycyjnego
- wskazywania źródeł finansowania inwestycji
Koszt zarządzania wraz z prowadzeniem księgowości
jest wyliczany po przeprowadzeniu rozmowy określającej stan nieruchomości. W celu uzyskania szczegółowych
informacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta 022 849 06 50 lub 022 646 08 13. Informacje można też uzyskać pod adresem
e-mailowym: oferta@arkadia-adm.pl
|